poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Trochę o prezentach...

Wczoraj mogłyście przeczytać relację ze Spotkania Mam Blogerek, dziś opowiem czym nas uraczono :)

Zacznę od miejsca, w którym odbyło się spotkanie, klubo-kawiarni Dobra Karma. Słyszałam, już wcześniej, o knajpie w Katowicach, gdzie gotuje się według Pięciu Przemian. Wiedziałam, że prędzej czy później tam trafię. Miejsce magiczne, z dobrą duszą, przytulne... aż chce się jeść. I wcale mnie nie zaskoczył fakt, że i smacznie było. A kawa wg PP... no pyszna! Wypiłam chyba 3 kubki... Wrócimy tam całą rodziną, może nawet podczas któregoś z majowych weekendów.

Sponsorów spotkania było wielu. Prezenty ciekawe i spersonalizowane.Obdarowana zostałam m.in.:

- przez Wydawnictwo iKropka książeczką "Bałagan". Znacie ją już, wielokrotnie na blogach była recenzowana, więc ucieszyłam się bardzo, że teraz mam i ja. Ciekawa, hipnotyzująca... oj, będziemy mieć z niej jeszcze wiele radości

- przez InFavit Baby zestawem witamin: D i C oraz lizakami witaminowymi. Przyznam się, ze lizaki zjadałam sama. Nie podzieliłam się. A witaminki zasiliły moją apteczkę.

- przez Little Rose & Brothers ślcznymi getrami dla Małego. Nawet nie wiecie, jak on cudowonie w nich wygląda. Tylko ściąga je zbyt szybko, nieprzyzwyczajony do tej części garderoby. Ale i sztukę noszenia getrów opanujemy.

- przez She, biżuterią. A konkretnie mamową bransoletką. Noszę z dumą :)

- przez MayLily, podusio-zawieszką zapachową. Jak każdy produkt tej firmy... elegancja i wysoki standard. Teraz cieszy me oko, zawieszona na ścianie... tymczasowo.

- przez Mama i ja, wodą, kubeczkiem oraz myjką. Znam te produkty doskonale. Lubię.

- przez Womar, torbą oraz myjką. Świetna torba. Praktyczna na A4. Swoją drogą firma na spotkaniu przedstawiła bardzo interesującą prezentację :)

Dodatkowo od pozostałych firm, poradniki i wiele kuponów rabatowych... czas więc pomyśleć jak je spożytkować :)
Pełna lista sponsorów w górnej zakładce.

Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję.
A poniżej fotki, na potwierdzenie moich słów:


















16 komentarzy:

  1. brak mi już słów by wyrazić zazdrość na temat tego spotkania, a jeszcze takie wspaniałe prezenty dostałyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie obiema rękoma!!

      Usuń
    2. I ja się podpisuję. Żal mi, to już nie smutek, to żal;)

      Usuń
  2. cieszymy się, że się prezenty spodobały! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się do tej karmy wybieram;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zazdroszczę Wam, tego spotkania co relacja to lepsza :-))))) miło zobaczyć Was na zdjęciach :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenciki pierwsza klasa!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie!!! tylko oglądamy i zazdrościmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez się obłowiłyście:D super:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do dzisiaj w głowie mam Twój spotkaniowy UŚMIECH! o rany było pięknie! Mamy nadzieję, ze z prezentów zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe prezenty, ale wazniejsze, że spotkanie sie wam udalo:)

    OdpowiedzUsuń