czwartek, 25 kwietnia 2013

romantycznie...?

Czy ja już wspominałam, że Mr.Tata jest romantyczny "inaczej"?

Wczoraj obchodziliśmy 11 rocznicę naszej pierwszej randki. W zasadzie nie obchodzimy zazwyczaj, ale pamiętamy. Mr.Tata wraca wieczorem do domu, a ja już od progu:
- a ty wiesz, że 11 lat temu mieliśmy pierwszą randkę? Heee?
On tylko się uśmiecha
- ach tak? No widzisz, bo mam dla ciebie prezent..
???
Wyciąga z torby pudełko...z butami!
TRENINGOWYMI!!!



Dobrze, że całego stroju nie skompletował ;)

(a tak poważnie to myślę, że wcale nie pamiętał o rocznicy, a buty kupił przypadkiem... tzn. bo wspominałam, że potrzebuję. Ale nie chciałam już psuć tej romantycznej atmosfery).

17 komentarzy:

  1. Ale fajne te butki kupil! :)
    Mi sie bardzo podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha mój też taki romantyk z Bożej łaski... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taka forma romantyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzisz... Bo faceci to tak praktycznie, a nie jakieś niepotrzebne kwiaty będzie przynosił.. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie ma to jak prezent! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętał, nie pamiętał - wyczucie chwili ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kazdy przejaw jest romantycznosci jest dobry, a takie buciki to hmmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty cudne i na pewno wygodne :) Romantyczny czy nie fajnie, że pomyślał o tym aby sprawić Ci niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA tam bym się cieszyła bardziej z butów do treningu niż z czekoladek czy kwiatów :P

    OdpowiedzUsuń
  10. hjehe dobrze się wbił w sytuacje moze poprostu mial noca a;bo wiesz męska intuicja hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj mu za te buty złotówkę;) taki mam przesad i zawszego pilnuje że butów się nie kupuje;-)...ale i tak diby z niego człowiek skoro na taki prezent się zdobył;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie butów się nie kupuje! u mnie się sprawdził ten przesąd i to nie raz ;)
    ale sam pomysł prezentu super :)

    pozdrawiam!
    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. a trafił w gust?
    romantyzm pełną gębą, ale co ja się czepiam, od swojego nie mogę się doprosić romantycznego gestu.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny prezent - zdecydowanie romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. może i romantyczny inaczej, ale za to jaki oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń