piątek, 19 kwietnia 2013

Biegamy na rowerku :)

I stało się. Pierwszy mój allegrowy zakup okazał się strzałem w dziesiątkę.
Szukaliśmy już od pewnego czasu rowerka biegowego, ale nie mogliśmy się zdecydować. Nie mieliśmy zbytnio sprecyzowanych kryteriów. Jedyne co było dla nas istotne to: waga, regulacja siodełka i kierownicy oraz cena.

Padło na ten oto egzemplarz:








Całkowita regulacja, waga ok 3kg, miękkie i wygodne siodełko, piankowe (tworzywowe) koła, łatwy montaż (sama go skręciłam!).

Cena 107zł (!!!) razem z dostawą!

Nie zależało nam na pompowanych kołach, bo po akcji z pierwszym wózkiem, takie koła kojarzą mi się tylko negatywnie.

Jesteśmy już po pierwszych próbach.
Mały zapałał miłością wielką do swojego urodzinowego prezentu. Odbył pierwszą przejażdżkę, o ile można to przejażdżką nazwać. Truchtał sobie na plac zabaw i z powrotem...

Nie mamy jeszcze kasku, dlatego cieszę się, że tak truchta :) Po kask jedziemy w niedzielę. Chciałabym, by Mały go zmierzył, bo nie wiem jaki rozmiar kupić.




Rowerek można kupić TU

Ja jestem zachwycona, a mój Synek jeszcze bardziej :)))

29 komentarzy:

  1. Cena rzeczywiście świetna! Sezon otwarty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Fajnie, że się sprawdził u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super. Przy następnym spotkaniu pozwolę sobie sprawdzić, jak na takim rowerku będzie się czuła Helenka. Co robisz jutro, pojutrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena rzeczywiście rewelacyjna.
    na allegro można dostać prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowy! I ten kolor!
    My jeszcze mamy na rowerek czas, ale będę pamiętała o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wolnej chwili zapraszam do zabawy - nominowałam m.in. Ciebie :)
      http://newlife-newlove-newme.blogspot.com/2013/04/mia-nominacja.html#more

      Usuń
  6. rowerek super. Nasz jest podobny i jestesmy z niego bardzo zadowoleni. Poki co Synek drepta, ale jak wystartuje to polecam zaopatrzyc się w dobre buty do biegania :) Mnie mój Młody tak wczoraj wykończył, że o 21.30 spałam już jak zabita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mamy rowerem z tej firmy..tylko na razie taki trzy kołowy i bardzo sobie chwalimy:)myślę że jak wejdziemy na kolejny level to zakupimy właśnie ten..kolor też mamy identyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuu... fajny... ale mu jeszcze musimy poczekac na te "biegi rowerowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, cena też genialna!:)
    Niech spisuję się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super i cena ODPOWIEDNIA (tym bardziej jak piszesz że to z przesyłką)!!
    uwielbiam biegówki :)
    inauguracja sezonu zaliczona :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też się zastanawiam, bo na "normlanym" córka nie radzi sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj, podczas spacerowania po parku, widzieliśmy małego szkraba biegającego na takimi rowerku. Świetnie to wygląda! A ile frajdy daje biegającemu :) Za kilka lat i my kupimy takie cudo juniorowi :D, żeby wesoło sobie pomykał.

    Pozdrawiam z krzysiowego świata - www.krzysiowie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie się zastanawiam, czy mój Artur nie jest za mały na taki rowerek. Mam dylemat miedzy trójkołowym właśnie tej samej firmy, a takim biegowym. Muszę to dobrze przemyśleć. Dzięki za wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakby miał jakieś trudności w odpychaniu się to daj znać to napisze Ci jak go nauczyć się odpychać jak to zrobiłam z Moim synkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo dobra cena :)
    i sam rowerek też bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rower wygląda super, cena też rewelka - lubię takie połączenie :) no to jazda!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny :)
    Mój Anioł też biega na podobnym,aż się za nim kurzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas miał być biegowy, ale mamy zielonkawą żabke do pchania którą Arianna kocha. Nadal mnie biegowy korci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super!
    Kurcze, może właśnie taki rowerek kupię małej na urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Niebawem będziesz za nim biegać! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rowerek. Dzięki za namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny rowerek. Jak Kubus podrosnie to tez pomysle nad jego zakupem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Planujemy kupić dokładnie ten sam :D
    Cieszę się, że jesteście zadowoleni, na pewno łatwiej będzie nam się go kupowało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Muszę mężowi pokazać, Anti jeszcze za mały na takie cudo ale w przyszłości pewnie Tatuś nie będzie się mógł opanować, bo rower to jego hobby :) Super się prezentuje, życzę żeby się wspaniale sprawdzał . Pozdrawiam serdecznie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest! Wczoraj w parku spotkałam 3.5 latka pedałującego na normalnym rowerze bez podpórek. Rozmawiałam z jego tatą. Chłopczyk przez 2 sezony jeździł na biegowym, 2 tygodnie temu dostał dorosły rowerek i przez te 2 tygodnie bez żądnych kijów i kółek bocznych opanował jazdę na pedałach.

    OdpowiedzUsuń