poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Jedyny Taki Wpis...

Po wczorajszym Spotkaniu Mam Blogerek w Katowicach, czuję się lekko trzepnięta dzisiaj.

Było Super! Było Fantastycznie wręcz. Miałam okazję poznać Was drogie Mamy, koleżanki blogowe w realu. Weszłam na salę z czystą kartką. Wy ją zapisałyście. Wasze twarze, Wasz śmiech... nawet trema. Teraz zupełnie inaczej spojrzę na Wasze blogi, bo i o Was wiem więcej.

Ogarniam zdjęcia... szykuję relację z imprezy, więc się przygotujcie :)

Uznałam też, że pora Wam się przedstawić...

Jestem Kasia...
Happy Power Mama
Matka, Żona, Kobieta, Blogerka, Pasjonatka Zdrowego Stylu Życia, Optymistka Dnia Codziennego, Maniaczka Hand Made własnego...


40 komentarzy:

  1. Cześć Kasiu, miło Cię zobaczyć :) Choć mnie tam nie było, to czekam na relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja witam Kasię serdecznie:) w Katowicach mnie nie było, ale myślałam o Was:) i również czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło Cię zobaczyć! Zazdroszczę wam spotkania! Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Optymistak - o tak bije od Ciebie taka energia że aż oślepia. Do następnego !

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie zakręcona bardzo atrakcyjna młoda mama z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem skąd taki nick. Power bije od Ciebie niesamowity! No i piękna z Ciebie kobitka :) Spotkania zazdroszczę i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam same pozytywy o tym spotkaniu, szkoda że nie miałyśmy okazji poznać się osobiście :( może jeszcze kiedyś nadarzy się okazja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Kasia. Jesteś super babka wiesz? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Cię poznać bliżej, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj fajna kobietka z Ciebie, fajna! Prze-ogromnie się cieszę, że miałyśmy się okazję poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację, bo już tyle dobrego słyszałam o wczorajszym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo a jaka twarzowa :) witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi Cię poznać. Ja mam na imię Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Kasiu:) mnie nie było na spotkaniu, ale następnego nie opuszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę cię poznać osobiście, muszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matrioszka a my mówiłyśmy na spotkaniu, że Ciebie nam tam baaardzo brakuje!~:)

      Usuń
    2. A Kasia jest suuuperowa! Ja już nie będę ochów i achów wygłaszać bo dość jej nasłodziłam :P Buziaki piękna!:)

      Usuń
    3. No nie mamy do siebie, aż tak daleko! Trzeba się skupić i coś wymyślić :)

      Usuń
  16. Cześć Kasiu :) Czekam z niecierpliwością na relację ze spotkania blogujących mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cicho liczyłam, że z listy rezerwowej wskoczę na główną i się zobaczymy. Niestety, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miło cię poznać Kasiu:) piękna kobieta z Ciebie. bardzo żałuje, że nie mogłam być tego dnia z wami.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. A więc tak wygląda HPMama :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Było prze fajnie, teraz czekamy na kolejne spotkanko.;)
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajnie Cię zobaczyć;-)Suuuuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, było cudownie!
    Ile w Twoim uśmiechu jest pozytywnej energii;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Milo Cie poznac.
    Ale z Ciebie yummy mummy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu, bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać. Ludzie, ta dziewczyna jest naprawdę niesamowicie happy i power ;) To jest wulkan pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  25. inaczej sobie Ciebie wyobrażałam :)
    pozytywne rozczarowanie :)
    więcej takich wpisow prosze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie poczytam i pooglądam relacje - szkoda, że nie uczestniczyłam w żadnym z tych spotkań :(
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. prawdziwa Happy Power Mama z Ciebie! czeskie piwko aktualne :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki dziewczyny... aż się rumienię, jak czytam komentarze. Bo wiecie, ja nie miałam wyjścia, musiałam się Wam pokazać... by zasypać Was fotkami z imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. też chciałam, ale liczba miejsc ograniczona...

    OdpowiedzUsuń