czwartek, 22 marca 2012

Nieprzypadkowa MAMA


Wczoraj ok 19.00 położyłam Synka spać. Zasnął od ręki po dniu pełnym wrażeń, jednak przebudził się po prawie trzech godzinach i płakał żałośnie...

...już w drzwiach słyszałam jak pomiędzy szlochaniem wypowiada cichutko ma-ma-ma. Podchodzę do łóżeczka uśmiecham się do niego, a ten spogląda na mnie tymi swoimi zapłakanymi oczętami i mówi MAMA!!! Tak wyraźnie, nieprzypadkowo...

... kładę się z nim na łóżku i usypiam, Synek przytula się, wkłada swoje małe paluszki do mojego nosa i znów mówi MAMA. 

Pierwsze konkretne słowo. Nie jakiś tam zbitek sylab.

MAMA. Takie proste a jednak niewyobrażalne...

28 komentarzy:

  1. To musi być wspaniałe uczucie. Gratuluję!!!! Ja jeszcze czekam na ten moment gdy usłyszę MAMA.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest wspaniałe uczucie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Pewnie jesteś szalenie szczęśliwa, że to właśnie to słowo wypowiedział jako pierwsze:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie! a zapowiadało się, że będzie baba :)

      Usuń
  4. o rany.
    jaka wspaniała chwila!
    cudnie!
    gratulacje MAMO!

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być cudne dla Ciebie... Takie małe, ulotne chwile a pozostaja pamięci na całe życie. Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję:) To wielki dzień dla MAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie!! Na to słowo czeka każda matka i domyślam się, że jak się doczeka, to czuje niewyobrażalną radość! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super - gratulacje! Ja jak usłyszałam od córci pierwszy raz MAMA to się popłakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :-) Niesamowite uczucie, co ?

    OdpowiedzUsuń
  10. :D O Ty Farciaro:D
    U nas tylko Ta-Ta i Ba-Ba:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryczałaś? :D Bo opisałaś tak, że aż się łezka Zezullowatej zakręciła:D

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam. Jakby powiedział tata, to by było coś:)
    podpis:
    tata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę Mr.Tata zabrał głos :))) zazdrosny jest i tyle ;)

      Usuń
  13. ojeju, ale mnie ścisnęło ze wzruszenia ;)
    M A M A najpiękniejsze słowo na świecie !!! Musiałaś czuć się wczoraj najcudowniej jak tylko można sobie wyobrazić :*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulujemy tego cudnego dla matczynego ucha słowa MAMA :-)

    Amelka też mi wkłada palce do nosa haha :-)) nie wiem co dzieci w tym widzą fajnego haha :_))

    OdpowiedzUsuń