czwartek, 21 lutego 2013

Wyniki Konkursu Wiosennego :)))

Klamka zapadła. Decyzja podjęta.
Nie powiem, żeby było łatwo. Pozostawiliście tak wiele wspaniałych odpowiedzi, w których aż roiło się od optymizmu. Każdy wpis mógłby być osobnym natchnieniem.

Myślałam też, że gdy będę publikowała wyniki, za oknem choć troszkę trawka się zazieleni i słonko wyjrzy zza chmur. A tu klops. A tu śnieg!

Ale do meritum.



W Konkursie Wiosennym nagrody ufundowane przez firmę KappAhl otrzymują:



Zestaw dla dziewczynki autorka odpowiedzi:



 Mam urodziny w Pryma Aprilis :) dlatego wiosnę inauguruję właśnie tego dnia i co roku w zupełnie inny sposób. W tym roku zamierzam upiec pyszny tort czekoladowy i wybrać się na spcero-piknik do parku. Poczęstuję tortem każdego, kto zaśpiewa piosenkę lub powie wierszyk mojej córeczce. tzn do dyktafonu, bo córcia jest zbyt mała, ale chętnie wysłucha jak podrośnie :) Zobaczymy jak to wyjdzie. Chętnie podeślę fotorelację :)



Zestaw dla chłopca autorka wypowiedzi: 



Jak tylko zrobi się wiosna to schowam wszystkie te wielkie buciory, które stoją w przedpokoju, wywiozę do teściów kurtki i płaszcze a przywiozę swoją walizkę w kwiatki w której mam letnie ciuchy. Przeskoczę w lekki parasolkowy wózek mam nadzieję, że Tomasz będzie już dreptał za rączkę ze mną. Kupię Tomaszowi wiaderko i łopatkę;)Ubiegłej wiosny nie dałam rady ale teraz już muszę posadzić pelargonie te różowe moje ulubione i miodunki na balkonie, miodunki tak pięknie pachną wieczorami. Przyniosę na balkon mój letni różowy fotel. Zmienię wystrój salonu na zielony jak co roku, zielone zasłony ,świeczki, zielone ramy obrazków. Założę "babcine" szydełkowe firanki do okien.
Wreszcie będzie mogło być cały czas uchylone okno, wiatr będzie pachniał w mieszkaniu.
Wypuszczę Lukrecję na balkon żeby obserwowała ptaki nie była na balkonie już 3 miesiące:) Swobodnie wyjdę na osiedlowa siłownię na powietrzu. Będę Tomaszowi serwować nowalijki z wujkowego ogródka na wsi. I wreszcie pojedziemy do naszego ukochanego Krakowa żeby powłóczyć się po Kazimierzu, posiedzieć w kawiarni na powietrzu...i wreszcie pokaże Tomaszowi jak wygląda łabędź.

Rozmarzyłam się to pisząc...wiosno przybywaj!!! jestem jak kwiatek potrzebuje słońca by szczęśliwie żyć:)


Gratuluję zwyciężczyniom :)))
Odezwę się mailowo w celu skompletowania adresów wysyłkowych.


10 komentarzy: