wtorek, 4 czerwca 2013

"Wyobraźnia to początek tworzenia..."

IKEA mnie inspiruje... Zawsze i w każdym wydaniu. Tym razem w inspiracji przeszła samą siebie...
Oglądam właśnie nowy magazyn "Live", który jest wysyłany do klubowiczów IKEA Family, gdy natrafiam na cyctat:

Wyobraźnia to początek tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i wreszcie tworzysz to, co chcesz.

George Bernard Shaw

Gdybyście tylko wiedziały, ile w moje głowie jest teraz kreacji? Ile pomysłów? Ile planów i celów?

Natrafiłam, na ten cytat i pomyślałam, że jest o mnie. Już kiedyś Wam wspominałam, że mam "cudowny dar" przyciągania do siebie rzeczy i zjawisk, o których intensywnie myślę. Jestem wręcz przekonana, że dostanę od życia dokładnie to, czego chcę. Może i czeka mnie jeszcze wiele wyrzeczeń. Może i jeszcze więcej pracy... ale Kosmos wie, czego chcę i da mi to... albo coś lepszego :)

Fizyka Kwantowa
Metoda Silvy
Sekret

Mają wspólny mianownik... materializację myśli!

28 czerwca w Katowicach rozpoczyna się trzydniowy kurs Metody Silvy... Nie sądzę, żebym na niego dotarła... ale jak nie w tym roku, to w przyszłym na pewno!

Ale od dziś zaczynam programowanie... jeśli "Kosmos" jest  po mojej stronie... to będę  naprawdę bardzo szczęśliwa.
Tak wiem, że dziś trochę enigmatycznie piszę... ale już niedługo zawieszę tu listę planów i marzeń... i zamierzam ją regularnie odhaczać...

A dla zachęty do realizacji marzeń, filmik cz.1:



Ps. dzięki moja kompanko od silvy :)))

4 komentarze: